TERMENI ȘI CONDIȚII

Prezentul regulament reprezintă termenii și condițiile de utilizare ale site-ului SATURO.RO. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comandă va fi realizată în conformitate cu acest Regulament și cu legislația aplicabilă în vigoare.

DEFINIȚII

1. SATURO.RO denumit în continuare și „MAGAZIN”;
2. Mărfuri disponibile în Magazin denumite în continuare și „MĂRFURI” sau „MARFA”;
3. Utilizatorul Magazinului SATURO.RO – denumit în continuare și „CLIENT”;
4. BRANDS & PEOPLE SRL denumit în continuare și „ADMINISTRATOR” ;

REGULAMENTUL MAGAZINULUI SATURO.RO

 

I. INTRODUCERE

1. BRANDS & PEOPLE SRL (societate cu răspundere limitată) cu sediul în Galați, Str. Ovidiu, Nr. 8, Biroul 3, Bl. E2, Et. Parter, Ap. 1, înscrisă în Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Galați, J17/1765/2017, cod unic de înregistrare RO38376160, identificator unic la nivel european ROONRC.J17/1765/2017, cu un capital social de 400 RON, facilitează achiziţionarea de mărfuri cu ajutorul reţelei electronice (Internet) – de la adresa: www.SATURO.RO („MAGAZIN”). Administratorul datelor personale ale clienţilor Magazinului este societatea BRANDS & PEOPLE SRL (societate cu răspundere limitată) cu sediul în Galați, Str. Ovidiu, Nr. 8, Biroul 3, Bl. E2, Et. Parter, Ap. 1.

2. Prezentul Regulament se adresează tuturor utilizatorilor Magazinului şi stabileşte principiile de efectuare a înregistrărilor şi de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronică a mărfurilor disponibile în Magazin (“MĂRFURI” sau „MARFA”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum şi principiul încheierii contractelor de vânzare a Mărfurilor.

3. Orice utilizator al Magazinului poate accesa Regulamentul, în orice moment, “dând click” pe linkul „TERMENI ȘI CONDIȚII”, aflat pe pagina de web a magazinului, şi prin salvarea acestuia în format PDF pe suportul de informaţii dorit. Acesta se va afla la adresa www.saturo.ro/termeni-si-conditii.

4. Informaţiile despre Mărfurile din Magazin – printre altele descrieri, preţuri – constituie o invitaţie la încheierea de contracte de vânzare în sensul legilor în vigoare, conform condiţiilor din documentul Termeni şi Condiții.

5. Mărfurile din Magazin sunt prezentate în mod amănunţit. Pe pagina de web se află informaţii detaliate despre proprietăţile Mărfii, preţul acesteia, materialul din care este realizată etc.

6. Fotografiile şi prezentările produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Mărfuri concret indicate de acestea.

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ŞI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VÂNZARE A MĂRFURILOR

1. BRANDS & PEOPLE SRL facilitează încheierea de contracte de vânzare a Mărfurilor prin intermediul internetului şi prestează o serie de servicii, prevăzute în Regulamentul de faţă.

2. Contractul de vânzare a mărfurilor se încheie între utilizatorul Magazinului („CLIENT”) şi BRANDS & PEOPLE SRL („ADMINISTRATOR”), cu sediul în Galați.

3. Condiţia începerii utilizării Magazinului este cunoaşterea acestui Regulament şi acceptarea sa.

4. Informaţiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale şi exacte. BRANDS & PEOPLE SRL îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte şi fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzătoare a produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii, BRANDS & PEOPLE SRL va încerca să îl contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.

5. Magazinul ia toate măsurile tehnice şi administrative posibile şi impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clienţilor şi, mai ales, de a preveni obţinerea şi modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării.

6. Clientul care a utilizat Magazinul are obligaţiile:

a) de a nu furniza şi transmite informaţii interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcţionarea acestuia;
c) de a nu difuza şi de a nu plasa în cadrul Magazinului informaţii comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu creeze inconveniente pentru alţi clienţi şi pentru Administratorul Magazinului;
e) de a folosi informaţiile amplasate în paginile magazinului doar în scop personal.

III. ȊNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE

1. Magazinul facilitează plasarea comenzilor de Marfă după cum urmează:

a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmând procedura de plasare a comenzilor;
b) telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numărul de telefon afișat pe website în secțiunea Contact (Frisbo);
c) prin e-mail, transmiţând comanda cu Mărfurile alese pe adresa: comenzi@saturo.ro.

2. Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul întregii zile, în toate zilele săptămânii. Comenzile plasate prin telefon sau prin poştă electronică sunt primite în zilele lucrătoare între orele 10.00 – 18.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători vor fi prelucrate în decurs de două zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

3. Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie de a-şi înregistra permanent datele personale în baza de date a Magazinului (aşa numitele cumpărături fără înregistrare).

4. Condiţia plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.

5. Pentru a plasa o comandă, se aleg Mărfurile din Magazin, mai ales în ceea ce priveşte cantitatea, culoarea, mărimea, după care se trece la “Coş” şi se continuă procedura de plasare a comenzii selectându-se diferitele opţiuni.

6. Până la momentul confirmării selectării Mărfurilor cu tasta „Trimite comanda”, Clientul are posibilitatea de a efectua modificări referitoare la Marfa din comandă, precum şi la datele pentru livrare şi de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii prin activarea tastei „Sunt de acord cu termenii și condițiile”, urmată de tasta „Comandă şi plăteşte”, este echivalentă cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului Mărfurilor şi a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, înainte de confirmarea comenzii.

7. Confirmarea de către Client a comenzii, conform pct. 6 de mai sus, constituie acceptul transmis de Client către BRANDS & PEOPLE SRL de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii Clientului şi prezentului Regulament.

8. În momentul plasării comenzii, conform pct. 6 și 7 de mai sus, și implicit a încheierii contractului de vânzare, Clientul primeşte la adresa de e-mail indicată un mesaj de confirmare al comenzii plasate: cantităţile de Mărfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii, precum şi datele de contact ale Clientului, Magazinului, informaţii despre modul de depunere a reclamaţiei în privinţa Mărfurilor, precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vânzare.

9. Conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbește la pct. 8 de mai sus. În această privinţă, Clientul trebuie să contacteze urgent legătura cu Magazinul – este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.

10. În cazul alegerii de către Client a altei forme de plată decât “ramburs”, Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul când: (i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt atât de neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii, (ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice sau (iii) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

IV. LIVRAREA ŞI RECEPȚIONAREA MĂRFURILOR

1. Mărfurile sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă. Termenul estimativ pentru livrarea Mărfurilor este stabilit în rezumatul comenzii, înainte de confirmarea de către Client a plasării comenzii prin tasta “Trimite comanda”.

2. Timpul prevăzut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, este de 5 zile lucrătoare din ziua următoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui să depăşească 7 zile lucrătoare şi în niciun caz nu va depăşi 20 zile de la data încheierii contractului de vânzare. Începerea realizării comenzii poate fi întârziată până la momentul înregistrării în contul bancar al Magazinului al preţului vânzării (şi eventualelor costuri cu livrarea), în cazul alegerii de către Client a formei de plată în avans prin internet (adică prin serviciul de plată online sau printr-un transfer on-line obişnuit).

3. Mărfurile sunt livrate la adresa indicată de pe teritoriul României de către firma de expediţie Urgent Cargus SA .Taxele pentru livrarea produselor se indică în procesul de plasare a comenzii. Magazinul facilitează şi preluarea Mărfurilor în magazine staţionare, indicate la pct. 6 şi următoarele.

4. Toate trimiterile sunt asigurate de firma de curierat Urgent Cargus SA.

5. Comenzile cu o valoare de peste 180,00 (în litere: unasutăoptzeci) RON sunt gratuite. În celelalte cazuri, costul de expediere a Mărfurilor achiziţionate, în cuantum de 10 (în litere: zece) RON pentru o singură sticlă, în cuantum de 12 (în litere: doisprezece) RON pentru 6 sticle, este suportat de către Client, lucru despre care este informat tot înainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataşează dovada achiziţionării (bon fiscal sau factură fiscală).

V. PREȚURI ŞI METODE DE PLATĂ

1. Informaţia despre preţul de achiziţie al mărfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul acceptării plasării comenzii de către Client, pentru achiziţia Mărfurilor selectate. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.

2. Preţurile produselor din magazine sunt date în RON şi conţin toate componentele preţului, inclusiv TVA, taxe vamale şi impozite.

3. Clientul va achita preţul Produselor comandate şi cheltuielile de expediţie, după cum doreşte:

A. PLATA LA LIVRARE
Dacă selectezi opțiunea “Plata la livrare”, în momentul primirii coletului, trebuie să înmânezi curierului suma aferentă produselor comandate.

B. PLATA PRIN CARDUL BANCAR
Poți efectua plata online prin cardul bancar personal, în condiții de siguranță deplină.
După trimiterea comenzii, vei fi direcționat către pagina Netopia mobilPay pentru introducerea datelor de pe card. Poți sta fără griji, nu îți vom cere niciodată codul PIN!
Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în RON, la cursul de schimb al băncii tale.

4. BRANDS & PEOPLE SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul mărfurilor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare mărfuri noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a Mărfurilor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze o anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.

VI. RECLAMAȚII REFERITOARE LA MĂRFURI

1. Produsele oferite prin magazinul SATURO.RO sunt noi şi originale. BRANDS & PEOPLE SRL răspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Mărfurilor pe baza legislației în vigoare. De asemenea, BRANDS & PEOPLE SRL respectă garanția legală pentru conformitatea produselor.

2. BRANDS & PEOPLE SRL va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcţionarea corectă a Magazinului, în domeniile indicate de cunoştinţele tehnice actuale şi se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de către Clienţi.

3. Orice lucru cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabilite prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat.

4. Reclamaţiile se pot face electronic la adresa retur@saturo.ro, cu descrierea în scris a defectului şi cu dovada achiziţionării, adăugând mențiunea: „SATURO.RO – RETUR”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvare a reclamaţiei în termen de 14 zile, calculate din ziua următoare primirii de către Magazin a reclamației.

5. Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:

a) să ceară să renunţe la Contract sau să ceară reducerea preţului Mărfii, dacă Vânzătorul nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniente pentru Cumpărător marfa defectă sau nu înlătură defectul, ori
b) să ceară înlocuirea Mărfii cu o alta fără defecte sau înlăturarea defectelor.

6. În cazul în care reclamaţia nu este admisă, Marfa va fi returnată împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.

7. În cazul în care se constată de către Client deteriorarea Mărfii în timpul transportului, se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de daune.

VII. RETURURILE DE MARFĂ – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

1. Clientul – consumator, așa cum este definit conform normelor în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.

2. Termenul de retragere din contractul de vânzare a Mărfurilor expiră după împlinirea a 30 zile de la data când Clientul a intrat în posesia mărfurilor.

3. Pentru a-şi exercita dreptul de retragere din contract, Clientul trebuie să aducă la cunoştinţa Magazinului decizia sa de renunţare, printr-o declaraţie clară (de ex. e-mail) transmisă pe adresa: RETUR@SATURO.RO cu mențiunea “Saturo.ro – Retur”.

4. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient ca Clientul să trimită informaţiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere înainte de împlinirea termenului de renunţare.

5. Clientul trimite mărfurile care fac obiectul retragerii din contract la următoarea adresă poştală: SC FRISBO E FULFILLMENT SRL, STRADA TABEREI, NR. 3A, CLUJ-NAPOCA, JUDEȚUL CLUJ, ROMÂNIA, 400512, cu mențiunea “Saturo.ro – Retur” de îndată, sau, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data când a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se consideră a fi respectat dacă Clientul returnează obiectul înainte de împlinirea termenului de 30 zile.

6. Clientul suportă costurile directe de returnare a mărfurilor.

7. In cazul retragerii din contract, Magazinul va returna Clienţilor sumele încasate, exclusiv costurile de livrare a produselor de îndată, sau nu mai târziu de 14 zile de la data când Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-şi exercita dreptul de renunţare la contract.

8. Returnarea sumelor achitate de Client se face în acelaşi mod cu cel ales de Client la tranzacţia iniţială, dacă Clientul nu şi-a exprimat acordul pentru alte soluţii; în niciun caz, Clientul nu suportă taxele legate de acest retur. Magazinul poate amâna returnarea plăţii până la momentul primirii produsului sau până la momentul livrării la Magazin a dovezii că acesta a fost expediat înapoi, în funcţie de care din cele 2 se petrece primul.

9. Clienţii răspund doar pentru reducerea valorii Mărfurilor returnate, rezultate din utilizarea acestora în alt mod decât cel necesar pentru a constata caracterul, trăsăturile şi funcţionarea produsului.

VIII. INFORMAȚII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

1. Magazinul prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:

a) Facilitarea încheierii on-line a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament;
b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clienţilor în Magazin;
c) Transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la mărfuri.

2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare a mărfurilor conform normelor juridice aplicabile şi în baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. În plus, Clientul are dreptul, în orice moment, de a cere încetarea de către Magazin a prestării serviciilor menţionate la pct. 1 spct. b) şi c) de mai sus.

3. Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronică, a serviciilor sunt următoarele:

a) acces la Internet;
b) folosirea unui browser care face posibiliă editarea unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox< Chrome sau altele asemănătoare);
c) deţinerea unui cont de poştă electronică.

4. Reclamaţii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronică pot fi transmise la adresa de e-mail a Magazinului, comenzi@SATURO.ro, sau telefonic, la numerele de telefon afișate pe website. Reclamaţia Clientului trebuie să conţină denumirea beneficiarului şi o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul se va strădui ca reclamaţiile depuse să fie examinate în cel mai scurt timp cu putinţă, totuşi nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamaţiei de către Magazin. Despre modul în care a fost soluţionată reclamaţia Clientul va fi anunţat pe calea aleasă de Client, telefonic sau ca informaţie transmisă pe e-mail la adresa indicată de acesta.

5. BRANDS & PEOPLE SRL aduce la cunoştinţă că, în funcţie de setările browserului Clientului, se pot introduce în sistemul teleinformatic al Clientului fişiere COOKIES, ce nu sunt o componentă a conţinutului serviciilor prestate de către Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioară a Clientului ce intră pe pagina de web a Magazinului şi sunt utilizate de Magazin pentru a înlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca şi pentru monitorizarea de către Magazin a navigărilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunţa în orice moment la posibilitatea ca Magazinul să utilizeze cookies, prin anumite setări ale browserului său.

6. Prin navigarea pe website-ul www.SATURO.RO, website deținut de BRANDS & PEOPLE SRL , vizitatorii își exprimă acceptul de a primi Cookies de la companii precum: Google, Facebook, Hotjar.

IX. ALTE PREVEDERI

1. Conținutul și design-ul Saturo.ro, inclusiv look&feel-ul acestuia și bazele de date accesibile prin intermediul său, sunt proprietatea BRANDS & PEOPLE SRL și sunt protejate prin legislația în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. În cazul informațiilor și conținutului postat de terțe părți pe site-ul Saturo.ro, dreptul de autor și responsabilitatea asupra acestora aparțin în totalitate celor care au publicat acea informație.

2. Puteți copia și printa conținutul Saturo.ro doar pentru folosința dumneavoastră personală, în scopuri necomerciale.

3. Este interzisă orice utilizare a conținutului Saturo.ro în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația în vigoare.

4. În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site-ul Saturo.ro încalcă drepturile dvs. de proprietate intelectuală, dreptul la viața privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un e-mail la contact@saturo.ro cu drepturile încălcate pentru a permite administratorilor Saturo.ro să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.

5. Forța majoră. Saturo.ro, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul nostru, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Saturo.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare al echipamentului tehnic de la Saturo.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Saturo.ro, erorile de operare, grevă etc.

X. PREVEDERI FINALE

1. Datele personale ale Clienţilor furnizate în timpul înregistrării în Magazin sunt prelucrate de către BRANDS & PEOPLE SRL exclusiv în scopul realizării comenzilor, inclusiv emiterea dovezii vânzării (bon fiscal sau factură fiscală) şi expediţiei produselor. Pentru aceasta, magazinul SATURO.RO are dreptul de a pune datele colectate la dispoziţia partenerilor săi comerciali, numai pentru realizarea corectă a comenzii; ele mai pot fi prelucrate şi în scopuri de marketing, dacă Clientul îşi exprimă acordul pentru acest lucru, într-o declaraţie separată.

2. BRANDS & PEOPLE SRL nu vinde, nu pune la dispoziţia unor terţi datele personale sau de contact ale Utilizatorilor fără acordul expres al acestora. Singurele împrejurări în care vom fi obligaţi să o facem va fi la cererea instanţelor judecătoreşti, poliţiei, parchetului sau altor organe de urmărire judiciară.

3. Utilizatorul rămâne anonim până în momentul efectuării primelor cumpărături online, al abonării la newsletter sau completării formularului de contact pe pagina de web. În aceste cazuri, este necesar să se furnizeze (pe cale electronică sau în orice alt mod) anumite date de contact, care vor fi apoi transmise în sistemul de contacte al administratorului.

4. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioadă de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere ştergerea lor dacă sunt incomplete, neactuale, neadevărate sau au fost colectate prin încălcarea legii sau nu sunt neapărat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum şi dreptul de a se împotrivi în cazul prelucrării datelor personale în scopuri de marketing. Aceste informații sunt detaliate în Politica de Confidențialitate care este o completare la prezentul Regulament.

5. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibilă achiziţionarea mărfurilor oferite de Magazin. Magazinul oferă Clientului posibilitatea de a lua la cunoştinţă prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clienţii care deţin cont în Magazin vor fi informaţi cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu acceptă modificările aduse la Regulament are dreptul de a-şi închide contul în orice moment.