Aroma lui preferată:

ORIGINAL

Prefer varianta Original pentru că are un gust foarte uşor, migdalat, potrivit pentru orice moment al zilei. Beau Saturo de 4-5 ori pe săptămână, de obicei in prima parte a zilei.

Fitness enthusiast | Skydiver | Stunt Rider | Programator

De la transmisiuni digitale de televiziune, la programare software, la fitness... Din România în Germania, și apoi înapoi în România. Marius Vigariu nu a fost niciodată omul care să aleagă drumul simplu. Asta și pentru că fitness nu înseamnă numai fitness, mai sunt și săriturile cu parașuta pentru care are brevet, snowboarding, kickboxing și motoarele... ca stunt rider.

„Fitness-ul este cel mai pur mod prin care iţi construieşti caracterul, pentru că totul se întâmplă într-un context obiectiv: ești singurul responsabil de rezultate. Nu sunt un nutriționist, instructor sau trainer de fitness cu patalama, însă tot ce am făcut a fost prin studiu și dedicare. Știința sportului și cea a nutriției trebuie să fie puse cap la cap dacă vrei să obții rezultate sănătoase.

Cea mai vulnerabilă masă este, de multe ori, micul dejun. O masă lichidă precum Saturo se pretează, teoretic, la orice oră a zilei. Spun teoretic pentru că fiecare persoană poate să reacționeze într-o manieră anume, de pildă, atunci când asta ar fi prima masă pe stomacul gol. În condiții ideale, aș recomanda Saturo ca o a doua masă, după o masă solidă. Însă eu cel puțin nu am nicio problemă consumând-o prima oară dimineața. E foarte subiectiv aspectul asta și cred că se poate consuma oricând.

Snack-ul rapid dimineața cu un bol de cereale cu lapte, un fruct și o felie de pâine cu <<ceva>>, sau, și mai rău, o plăcintă sau merdenea - genul acesta de alimentație duce la probleme destul de grave pe termen lung. Am observat că oamenii se complac în situații de genul cu gândul că sunt eficienți și nu pierd timp cu mâncarea, însă ceea ce ei nu reușesc să înțeleagă este că satisfacția de moment o să ducă ulterior la fel și fel de probleme de sănătate.”

Acest gen de compromis conține extrem de mulți carbohidrați și cel mai probabil foarte multe grăsimi și foarte puțină proteină. Raportul de macronutrienți nu este deloc ideal, iar carbohidrații cu siguranță sunt simpli, cu absorbție rapidă. Asta înseamnă că organismul este forțat să secrete foarte multă insulină și făcând asta în mod repetat se poate ajunge la creștere în greutate, artere blocate sau chiar boli de inimă.

s