Frica de a nu întârzia la birou îi determină să apeleze la celebrul covrig, populara merdenea și cunoscutul iaurt.

Un mic dejun complet contribuie la scăderea nivelului de insulină și glucoză, prevenind diabetul și reducând riscul de maladii cardiace, hipertensiune arterială și hipercolesterolemie. De asemenea, micșorează riscul de obezitate, reducându-se nevoia consumului de dulce.

OBICEIURILE ALIMENTARE ALE ROMÂNILOR

Aproximativ 86% dintre români sunt de acord că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Cu toate acestea, doar 60% mănâncă în fiecare dimineață. Frica de a nu întârzia la birou îi determină să apeleze la celebrul covrig, populara merdenea și cunoscutul iaurt. Similar se întâmplă și la prânz, moment al zilei în care românii fie aleg adevărate bombe calorice, fie nu mănâncă deloc.

Mai mult decât atât, statisticile arată că cei de până în 40 de ani nu sunt obișnuiți din familie să servească micul dejun.

Specialiștii recomandă consumul de fructe/sucuri de fructe, fibre și proteine la prima masă a zilei, însă românii cheltuiesc aproximativ 10 lei pe micul dejun pe produse precum băuturi – cafea, apă carbogazoasă, apă plată – (90%), pâine (83%), mezeluri (55%), lapte, iaurt, alte derivate (50%), brânzeturi (49%).

Niciuna dintre aceste opțiuni, însă, nu oferă nutrienții necesari organismului la o masă, existând posibilitatea ca senzația de foame să persiste pe durata întregii zile. Iar un organism nehrănit este un organism lipsit de energie, consecința generală fiind o proastă funcționare a creierului, încetinirea funcțiilor esențiale ale acestuia. De aici, starea de oboseală, apatia, tristețea, o stare psihică proastă per total, toate ducând la incapacitatea de a duce la îndeplinire activitățile de zi cu zi.

Principalele motive pentru care românii se confruntă cu această problemă sunt lipsa timpului și dorința de a bifa cât mai multe dintre obiectivele de pe agenda de zi/săptămânală.

Un mic dejun complet contribuie la scăderea nivelului de insulină și glucoză, prevenind diabetul și reducând riscul de maladii cardiace, hipertensiune arterială și hipercolesterolemie. De asemenea, micșorează riscul de obezitate, reducându-se nevoia consumului de dulce.

În lipsa unei mese corespunzătoare și echilibrate pregătite de acasă, Saturo este o alternativă practică și rapidă la oricare dintre mesele zilei, îndeosebi micul dejun și prânzul.

s